آریایی نژاد:بررسی مشکلات ملایر در دیدار نمایندگان با رئیس جمهور

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

آریایی نژاد:بررسی مشکلات ملایر در دیدار نمایندگان با رئیس جمهور

نماینده مردم ملایر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: در دیدار نمایندگان استان با رئیس جمهور دو نماینده ملایر نیز مشکلات عمده این شهرستان را مطرح و خواستار پیگیری و اختصاص اعتبار برای برطرف شدن مشکلات این شهرستان شدند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از جمله مشکلات مطرح شده در این دیدار را تخصیص اعتبار در زمینه‌های مسکن، اشتغال، صنعت و بهداشت عنوان کرد و افزود: از جمله خواسته‌های ما از رئیس جمهور اختصاص افزایش سقف مبلغ وام مسکن مهر، افزایش سقف وام صندوق مهر امام رضا(ع)، ایجاد یک نمایشگاه و بازار دائمی مبل و منبت در شهرستان بود.

وی ابراز داشت: دیگر مشکلات مطرح شده شهرستان شامل سرعت‌بخشی به تصویب و تبدیل سه روستای علی‌آباد دمق، روستای اسلام‌آباد و حسین‌آباد ناظم به شهر، بررسی و پیگیری طرح‌های کشاورزی و روستاهای مشکل‌دار در بحث آب و برطرف شدن مشکلات قنوات، تأکید بر حمایت از صنایع دستی شهرستان ملایر و جلوگیری از بیکاری جوانان و... است.

آریایی‌نژاد در ادامه افزود: همچنین نامه‌ای در خصوص پیگیری مشکلات اعتیاد در شهرستان و همکاری بیشتر نیروی انتظامی در تشدید مبارزه با مواد مخدر، پیگیری تخصیص اعتبار در سرعت خرید دستگاه اکو برای بیمارستان امام حسین(ع) ملایر، پیگیری مشکلات حاشیه ملایر شامل نامیله، ازناو و حاجی‌آباد مطرح شده که نمایندگان ملایر خواستار پیگیری آن شدند.

وی عنوان کرد: همچنین رئیس جمهور نیز به مشکلات مطرح شده توجه و قول مساعدت را با توجه به تأمین و تخصیص منابع مالی در این زمینه داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:,ساعت 17:39  توسط محمد گلزار